
Тема.Збережемо планету Земля.
Мета:розширювати та збагачувати знання учнів про природу та довкілля,про те,що обов’язок кожної людини-охорона рідного краю;формувати відповідальне сиавлення до навколишнього світу;розвивати спостережливість,вміння аналізувати інформацію.
Обладнання:сигнальні карточки,картки з прислів’ями,таблиця для гри,мікрофон,таблиця з кросвордом,предметні малюнки,ноутбук.
Хід
заняття
І Організаційна частина
1.Привітання.
Любі діти,добрий день!
Зичу праці і пісень,
А ще друзі вам бажаю,
Сил,натхнення на весь день!
1.Привітання.
Любі діти,добрий день!
Зичу праці і пісень,
А ще друзі вам бажаю,
Сил,натхнення на весь день!
-Сідайте!Мене
звати Христина Вікторівна і сьогодні я проведу у вас виховне заняття.
ІІ Основна частина.
1.Бесіда.
-Діти,подивіться на картинку,що на ній зображено?
-Так,на нашій планеті є багато чого цікавого і захоплюючого.Але якщо людина буде лише милуватися природою-краса поступово зникатиме.
1.Бесіда.
-Діти,подивіться на картинку,що на ній зображено?
-Так,на нашій планеті є багато чого цікавого і захоплюючого.Але якщо людина буде лише милуватися природою-краса поступово зникатиме.
-На сьогодні
ньому занятті ми будемо говорити про охорону природи та довкілля нашої
планети.Будемо милуватись чарівним світом навколо нас.
-А хто
знає,що таке природа? (відповіді учнів)
Все,що нас оточує і не зроблене руками людини-природа.Вона дає нам все необхідне:їжу,воду,повітря.Вона є джерелом натхненя художників,поетів.Недарма її називають ненькою.Всі ми діти природи,та не всі ми однаково добрі до неї.Природа потребує постійної уваги,турботи.Ми повинні берегти її,охороняти її багатство.
І працюватимемо за таким девізом: «Земля не належить нам,а ми-їй»
Все,що нас оточує і не зроблене руками людини-природа.Вона дає нам все необхідне:їжу,воду,повітря.Вона є джерелом натхненя художників,поетів.Недарма її називають ненькою.Всі ми діти природи,та не всі ми однаково добрі до неї.Природа потребує постійної уваги,турботи.Ми повинні берегти її,охороняти її багатство.
І працюватимемо за таким девізом: «Земля не належить нам,а ми-їй»
-А зараз
послухайте вірші ваших однокласників,в яких показано ставлення до природи.
1.І пташка,і
метелик,і людина,
Сплелися у вінок.
Ім’я йому-Життя.
Одна у них Земля,
Одна родина,
І вічність в них одна і небуття.
Сплелися у вінок.
Ім’я йому-Життя.
Одна у них Земля,
Одна родина,
І вічність в них одна і небуття.
2.Усіх людей
ми закликаєм:
Нащадки,збережіть природу,
Її степи,ліси,джерельну воду.
Дерева не рубайте,не вбивайте звіра,
І у природи хай буде довіра.
Що не заподієте зла їй,
Своїй колисці,матері своїй.
Нащадки,збережіть природу,
Її степи,ліси,джерельну воду.
Дерева не рубайте,не вбивайте звіра,
І у природи хай буде довіра.
Що не заподієте зла їй,
Своїй колисці,матері своїй.
-Поки ми
слухали вірші,до нас надійшов лист,давайте відкриємо його
Лист
здоров’я
Ми- птахи,звірі,рослини,звертаємось до вас за допомогою.Нам загрожує небезпека:забруднення повітря та води,знищення всього живого на Землі.
Якщо ви виконаєте всі завдання,які ми для вас приготували,то ви дуже допоможете нам.
Ми- птахи,звірі,рослини,звертаємось до вас за допомогою.Нам загрожує небезпека:забруднення повітря та води,знищення всього живого на Землі.
Якщо ви виконаєте всі завдання,які ми для вас приготували,то ви дуже допоможете нам.
-ну що
ж,діти,допоможемо?
2.Гра
«Продовжи прислів’я»
Без
води
брат і сестра.
Ліс і вода водою.
Весна багата не туди і не сюди.
Не плюй у криницю греблю рве.
Вода бо доведеться води напиться.
Ліс і вода водою.
Весна багата не туди і не сюди.
Не плюй у криницю греблю рве.
Вода бо доведеться води напиться.
3.Гра
«Так чи Ні?»
-Я буду говорити речення,які стосуються природи.Якщо дії людини шкодять природі-ви піднімайте червоні картки,а якщо ні-зелені
-Я буду говорити речення,які стосуються природи.Якщо дії людини шкодять природі-ви піднімайте червоні картки,а якщо ні-зелені
1.Людина
садить біля будинку дерево.
2.Людина кинула сміття посеред вулиці.
3.Водій миє машину на березі річки.
4.Людина вішає на дерево годівницю.
5.Людина розбиває скляні пляшки.
2.Людина кинула сміття посеред вулиці.
3.Водій миє машину на березі річки.
4.Людина вішає на дерево годівницю.
5.Людина розбиває скляні пляшки.
4.Відеоролик
-А зараз перегляньте відео,в якому показано вплив людини на природу.
(Перегляд)
-Як негативно впливає людина на довкілля?
-Яким ми хочемо бачити навколишнє середовище?
-Що люди можуть зробити для збереження краси природи?
-А зараз перегляньте відео,в якому показано вплив людини на природу.
(Перегляд)
-Як негативно впливає людина на довкілля?
-Яким ми хочемо бачити навколишнє середовище?
-Що люди можуть зробити для збереження краси природи?
5.Гра «Значення
води»
-Роздивіться таблицю «Значення води»
-А зараз ми виберемо 2 експертів і секретаря.Секретар з’єднуватиме краплину води з тими кому вона потрібна,а експерти доводитимуть свою думку.
-Роздивіться таблицю «Значення води»
-А зараз ми виберемо 2 експертів і секретаря.Секретар з’єднуватиме краплину води з тими кому вона потрібна,а експерти доводитимуть свою думку.
6.Фізхвилинка
Сильний вітер до землі,
Гне дерева молоді,
А вони ростуть,міцніють,
Вгору тягнуться,радіють.
Вітер віє нам в лице,
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше,тихше,
Деревце все вище,вище.
Сильний вітер до землі,
Гне дерева молоді,
А вони ростуть,міцніють,
Вгору тягнуться,радіють.
Вітер віє нам в лице,
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше,тихше,
Деревце все вище,вище.
-11 квітня-Міжнародний День Землі.У цей день кожен
мешканець планети може зробити свій маленький внесок у допомогу навкодишньому
середовищі.
7.Гра «Що я можу зробити в День Землі?»
-Я буду читати словосполучення,якщо в них йде мова про те,що можна робити в цей день-ви плескайте в лодоні,якщо ні-мовчите.
-Я буду читати словосполучення,якщо в них йде мова про те,що можна робити в цей день-ви плескайте в лодоні,якщо ні-мовчите.
-Посадити дерево.
-Кидати сміття будь-де.
-Зробити зі старшими шпаківню.
-Рвати квіти.
-Руйнувати гнізда.
-Влаштовувати субботники.
-Кидати сміття будь-де.
-Зробити зі старшими шпаківню.
-Рвати квіти.
-Руйнувати гнізда.
-Влаштовувати субботники.
ІІІ Підсумок заняття.
1.Гра «Мікрофон»
-Що таке природа?
-Як ми можемо їй допомагати?
-Як зберегти довкілля?
-Що вам сподобалось на сьогоднішньому занятті?
1.Гра «Мікрофон»
-Що таке природа?
-Як ми можемо їй допомагати?
-Як зберегти довкілля?
-Що вам сподобалось на сьогоднішньому занятті?
-Ви добре попрацювали,виконали всі завдання наших друзів
менших,і тепер їм не загрожує небезпека.За вашу допомогу вони передали вам
подарунки.
Немає коментарів:
Дописати коментар