Популярні публікації

понеділок, 4 травня 2015 р.

Моя перша виховна година на тему "Поезія,ти сила чарівна"

Тема.Поезіє,ти сила чарівна!
Мета :ознайомити дітей з поезією весни;розвивати мислення,увагу,уяву,уміння підбирати риму до слів;працювати над звязним мовленням,умінням чітко висловлювати свою думку;виховувати любов до природи.
Обладнання :картинки зі словами-підказками,набір сюжетної аплікації,схема асоціативного куща.

                                                                       Хід заняття
І Організаційна частина.               
1.Привітання.
     Любі діти,добрий день!
     Зичу праці і пісень,
     А ще друзі вам бажаю,
     Сил,натхнення на весь день!
-Сідайте!Мене звати Христина Вікторівна і сьогодні я проведу у вас виховне заняття.
ІІ Основна частина.
1.Загадка
-Відгадайте,яка пора року завітіла в наш клас.
     Все прокидається поволі,
     Зі сну зимового встає,
     Радіє гай,радіє поле,
     Земля поталу воду п є.
     Скресає і щезає крига,
     Бурульки падають з дахів,
     І вітерець прозорокрилий,
     Додому заклика птахів.                      (Весна)
-Хто пробуджує все і всіх від сну? Яке ім я цієї чарівниці? (Весна)
-Весна принесла вам свій перший подарунок-Вербові котики.А ще весна принесла за вашу активність на занятті сонечко,хмаринки,квіти,пташки.В кінці нашого заняття ми складемо вірш весні і створимо аплікацію.
2.Бесіда.
-Квітуча,багатоголоса українська весна!Що ж відбувається навесні навколо нас?
3.Асоціативний кущ
-Наступним завданням від весни-підібрати слова,які б змальовували її красу (але слова мають відповідати на питання «яка?»)
                                              красива                        чарівна
                     зелена                                Весна                            квітуча
                                           тепла                               багата 
4.Митці про весну
-Весна-прекрасна пора року.Її неповторну красу зображують у своїх картинах художники,поети.
-А зараз послухайте як змалював красу весни Андрій Костецький у свому вірші «Прихід весни»
                                  Весна в усі шпаринки рветься,
                                  Згоріли клаптики снігів,
                                  Веселе сонечко сміється,
                                  І річка вийшла з берегів.         
                                       
                                 Не взнати стежечку знайому,
                                 Там первоцвіт рясний зацвів,
                                 Вертаються пташки додому,
                                 До рідних місць,гаїв,садів.

                                І пахощі веселі ллються,
                                Змінилося довкіл усе,
                                Струмочки весело сміються,
                                Весна іде,красу несе!
5.Аналіз вірша.
-Який настрій викликав у вас цей вірш? (веселий,радісний.)
-Що сказано про пташок у вірші? (повертаються додому,до рідних місць.)
-Що роблять струмочки? (струмочки весело сміються)
-Що ще сміється у вірші? (сонечко.)

6.Фізкультхвилинка
           Прокидаються квітки,
           Розпускають пелюстки.
           Вітерець дихнув тихенько,
           Пелюстки гойднув легенько.
           Сутеніє,і квітки,
           Закривають пелюстки.
           Тихо засинають,голівки гойдають.
7.Колективне складання вірша.
-А зараз ми колективно складемо вірш про весну,добираючи останнє слово другого рядка у риму.Уважно слухайте.
Скажіть,яка іде весна?
Чарівна,ніжна,осяйна.
І раді всі ліси і села,
Бо йде до нас весна весела.
Іде весна-і все радіє,
Вона серденька наше гріє.
І пташечка весну стрічає,
Веселу пісеньку співає.
Хоч де-не-де ще сніг лежить,
Та вже дзвінкий струмок біжить.
Веселе сонечко розквітло,
Весна летить прозора й світла.
Стає одразу білосніжна,
Як розквітає вишня ніжна.
Як прилетить зозуля сива,
То особливо вже красива.
Як не любити нам її,
Коли співають солов
ї,
Ви,діти,весну зустрічайте,
А ці слова запам
ятайте
8.Гра «Чемні долоньки».
-Послухайте словосполучення,якщо в них мова йде про весну-то ви плескайте в долоні,а якщо ні-мовчите.
       Падає біленький сніг.  -
       Чути перший гуркіт грому.   +
       Опадає листя з дерев.   -
       В річках тепло ламає кригу.   +
       Пташки поспішають додому.   +
9.Загадка.
-А зараз відгадайте загадку:
       Він маленький,він біленький,
       Має ніженьку тоненьку,
       З ним легенько вітер грає,
       Все гойдає,колихає.
      Сповіщає рідний край.
      Гей весна іде!Встрічай!                       (Підсніжник)
10.Складання вірша.
-Наступне завдання весни-скласти вірш-сценкан до відгадки за таким планом.
  План до складання вірша
1.Підсніжник  (що?)
2.Підсніжник  (який?)
3.Підсніжник  (що робить?)

ІІІ Підсумок заняття.
Прийшла чарівниця-весна.І кожне слово про неї чарівне,з чарівною силою пробуджує,оживає все навкруги.На сьогоднішньому занятті ми показали чарівну силу слова.А тепер ті діти,яких весна нагородила своїми подарунками оформлять аплікацію «Весна іде»
-Чи вийшла наша аплікація чарівною,веселою?
-молодці!Ви добре попрацювали.А весна прийшла у ваш клас.








Немає коментарів:

Дописати коментар